loading...
آموزش ها
تبلیغات ویزه
        sms.mida-co.ir



       
       
M:A بازدید : 214 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (0)

آیا من ترکیب بندی های موفق را آسان پیدا می کنم ؟ ممکن است بعضی فکر کنند که بعد از سی سال عکاسی ، ترکیب بندی های موفق آسان بدست خواهند آمد . بعضی اوقات چنین است ، اما هنوز هم بیشتر اوقات مجبورم که بر روی سوژه ی مورد نظر همانند مجسمه سازی که به تدریج سنگ را می تراشد ، کار کنم.

 

نتیجه ی آخر کار را در ذهنم میبینم ، اما رسیدن به آن نتیجه مستلزم " تراشیدن تدریجی است ". این تراش ممکن است تغییری در نقطه ی دید ، فاصله ی کانونی یا در زمانی از روز باشد که عکاسی می کنم . ممکن است مجبور شوم در تنظیمات نور سنجی تغییری دهم تا عمق میدان را محدودتر یا زیادتر کنم ، یا از سرعت شاتر بسیار اهسته یا خیلی سریع استفاده کنم تا به جلوه ی مورد نظرم برسم .

 

نیازی به پر گویی در مورد نیا ز به توجه " دقت واقعی " در پس زمینه ،برای یافتن چیزهایی که در پس زمینه پریشانی ایجاد می کنند ، نیست  . همچنین این مهم است که آماده ی شکستن قوائد باشید ، حتی اگر به معنی مرتب کردن یا باز چیدن موضوع سوژه قبل از عکاسی باشد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
درباره ما
Profile Pic
سلام نیاز به همکار:از دوستانی که در برنامه نویسی یا وبلاگ نویسی سررشته دارند دعوت به همکاری در سایت آموزشها می شود لطفا با ما تماس بکیرید و شماره بگذارید.(در قسمت تماس با ما)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ازکدام بخش بیشتر خوشتان آمد
    خلاصه آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 610
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 188
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 985
  • بازدید ماه : 985
  • بازدید سال : 76,843
  • بازدید کلی : 747,799
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    وضعیت آب و هوا

    پیچک

    ديكشنري آنلاين
    نرخ ارز